Vyřízení reklamace
Krok 1 Kupující je povinen překontrolovat svou zásilku přímo při dodání od dopravce (pokud by byla rozbitá apod.), jinak reklamace způsobena převozem nebude uznána. V případě, že kupující zjistí závadu zboží vzniklou nevhodnou manipulací při dopravě, zásilku nepřevezme. Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití. Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem). Další podrobnosti najdete v obchodních podmínkách. Krok 3 Krok 4 Krok 5Vyřízení reklamace
Zjistěte si zda můžete uplatnit reklamaci.
Krok 2
Kontaktujte nás mailem, případně telefonicky o nastalé situaci.
Po vyzvání z naší strany e-mailem či telefonicky - zabalte zboží a zašlete jej zpět na adresu: Hviezdoslavova 51/12, Námestovo 02901, Slovenská republika
Vyčkejte dle instrukcí na nové zboží ve stejném rozsahu
V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat na čísle +421944507158